شناسهٔ خبر: 41571705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشد هفت درصدی تولید محصولات سیکل سرد خطوط نورد

با تلاش کارکنان ناحــیۀ نورد ســرد فـولاد مبارکه، در سـه ماهـۀ اول سـال «جهش تولید»، تولید محصولات سیکل سرد خطوط نورد این شرکت با هفت درصد رشد به ۲۶۲ هزار تن رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد بهادرانی مدیر ناحیۀ نورد سرد فولاد مبارکه گفت: به منظور تامین نیاز بازار، در خط تولید محصولات قلع اندود هم با تولید ۳۰ هزار تن و ثبت یک رکورد تولید در اردیبهشت ماه سال جاری، بخش قابل توجهی از نیاز بازار در حوزۀ بسته بندی صنایع غذایی تأمین شد.

بهزاد بهادرانی همچنین به دستاورد‌های فــولاد مبارکه در حــوزۀ تولیــد ورق موردنیــاز بسته بندی کلاف اشاره کرد و افزود: به منظور رهایی از وابستگی به واردات این نوع تسمه‌ها که در بسته بندی کلاف‌های تولیدی کاربرد زیادی دارد، با همکاری پژوهشگران فولاد این محصول بومی سازی و امسال هزارو ۵۰۰ تن از این نوع محصولات تولید و نیاز بازار تامین شد تا از خروج میزان قابل توجهی ارز جلوگیری شود.

او گفت:همچنین سه ماهه نخست امسال هزار تن ورق رنگی موردنیاز صنعت لوازم خانگی در فولاد مبارکه تولید شد تا این شرکت به عنوان تنها تولید کننده این محصول راهبردی در کشور علاوه برخودکفایی به میزان قابل توجهی صرفه جویی ارزی برای کشور به ارمغان آورد.


انتهای پیام/م

نظر شما