شناسهٔ خبر: 41568619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مستأجران کرمانشاهی برای وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کنند

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در راستای مصوبه اخیر هیأت وزیران قرار شده مبلغی تسهیلات به عنوان تامین ودیعه اجاره مسکن به افراد واجدالشرایط این طرح پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس وعده رئیس جمهور اعطای وام ودیعه مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود، متقاضیان وام مسکن می توانند در سامانه وزارت راه و شهرسازی از طریق ارسال پیامک به  سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس باید در زمان‌بندی اعلامی در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

حقوق بگیران ثابت یا کارگران کسانی که امسال ازدواج کردند، خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند این تسهیلات در شهرهای بزرگ 30 و دیگر شهرها 15 میلیون تومان است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: در راستای مصوبه اخیر هیأت وزیران قرار شده مبلغی تسهیلات به عنوان تامین ودیعه اجاره مسکن به افراد واجدالشرایط این طرح پرداخت شود.

عبدالرضا غفوری ادامه داد: متقاضیان باید در راستای ماده یک آئین‌نامه اجرای قانون ساماندهی و حمایت تولید و عرضه مسکن باید واجدالشرایط باشند که شروط اصلی این آئین‌نامه علاوه بر متاهل بودن متقاضی این است که فاقد مسکن باشد و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی اعم از زمین و یا ساختمان، استفاده نکرده باشد.

وی مبلغ این تسهیلات رادر شهر کرمانشاه 30 میلیون و در سایر شهرها 15 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ تسهیلاتی که پیش‌بینی شده در این طرح 13 درصد است که متاقض صرفه به صورت ماهیانه نسبت به پرداخت سود تسهیلات اقدام خواهد کرد و در پایان یک سال قراردادی که با بانک عامل بسته می شود نسبت به ععودت مبلغ ودیعه اقدام خواهد کرد.

نظر شما