شناسهٔ خبر: 41565903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برق رسانی به روستاهای سخت‌گذر اندیکا

اهواز – ایرنا – مدیر توزیع برق شهرستان اندیکا گفت : برق رسانی به روستاهای سخت گذر چال منار و آب الما با اعتباری بیش از ۱۵میلیارد ریال آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سجاد نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : به رغم مشکلات عدیده از جمله سخت گذر بودن راه دسترسی که می بایست از کامیون برای جابجایی پایه ها استفاده شود  در تلاش هستیم تا شهریور ماه این روستا ها از نعمت برق برخوردار شوند .

وی افزود : برق رسانی به این روستاها همزمان در در حال انجام است  و در آینده نزدیک نیز ۱۸ روستای دیگر با تلاش مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق استان خوزستان و در راستای توسعه شهرستان اندیکا در برنامه برق رسانی قرار خواهند گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان اندیکا ادامه داد :  راه دسترسی به آب الما و چال منار پر پیچ و خم و سخت گذر بود اما با پیگیری فرماندار شهرستان و استفاده از ماشین آلات شرکت بهره برداری از نفت و گاز مسجدسلیمان، بخش هایی از آنها بهسازی شد .

وی گفت : برای برق رسانی به روستای چال منار چهار هزار و ۸۰۰ متر  شبکه برق و سه دستگاه ترانسفورماتور و برای روستای آب الما سه هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق و سه دستگاه ترانسفورماتور اجرا شده است .

نظر شما