شناسهٔ خبر: 41553255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پس از چند روز جدال با بیماری؛

پنجمین مدافع سلامت استان کرمانشاه آسمانی شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیدیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت : مدافعان سلامت استان کرمانشاه صبح امروز داغدار پنجمین همکار خود شدند که بر اثر ابتلا به کوید ۱۹ جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیدیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ه گفت: محمدرضا سمیعی صبح جمعه پس از چند روز بستری در بیمارستان گلستان بر اثر کرونا درگذشت.

محمدی افزود: دکتر سمیعی دکترای علوم آزمایشگاهی، موسس و مسئول فنی آزمایشگاه بوعلی و مسئول فنی آزمایشگاه مرکزی رفرانس کرمانشاه بود.

وی گفت: دکتر سمیعی صبح امروز جمعه پس از تحمل رنج بیماری کرونا و با وجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان گلستان جان به جان‌آفرین تسلیم‌ کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی درگذشت دکتر سمیعی را تسلیت گفت و نوشت: درگذشت شادروان دکتر محمدرضا سمیعی که سال‌ها در عرصه فعالیت‌های تشخیصی در استان از جمله به عنوان مدیر امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه و مسئولیت فنی بخشی از آزمایشگاه مرجع و نیز در بیمارستان‌های کرمانشاه به مردم خدمت کرد، موجب اندوه جامعه سلامت استان شد.

دکتر محمودرضا مرادی در ادامه این پیام آورده است: این ضایعه را به خانواده و بازماندگان مصیبت‌دیده، همکاران و به ویژه جامعه علوم آزمایشگاهی استان تسلیت می‌گویم و ‌امیدوارم پاداش خدمت صادقانه و خوش‌خلقی همیشگی ایشان رضایت و ‌رضوان الهی باشد.

نظر شما