شناسهٔ خبر: 41551583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

شکست خانگی سبزقبایان/ ماشین‌سازی بازهم حریف گل‌گهر نشد

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در دیداری حساس با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمانش گل‌گهر سیرجان تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، امشب تیم ماشین‌سازی در تبریز پذیرای گل‌گهر سیرجان بود که در این بازی خانگی با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمانش شکست خورد و اولین باخت خود را با هومن افاضلی تجربه کرد.

در این دیدار، ابتدا میلاد کمندانی در دقیقه 17 با فرار از بین مدافعان ماشین‌سازی در موقعیت تک به تک قرار گرفته و موفق شد دروازه حامد لک را باز کند تا میهمان یک بر صفر پیش بیافتد. 

نیمه اول با همین تک گل خاتمه یافت اما با شروع نیمه دوم این سبزقبایان تبریزی بودند که در دقیقه 62 گل خورده را توسط شاهین ثاقبی جبران کردند. این هافبک کوتاه‌قامت از روی کرنر ارسالی یاران هم‌تیمی خود با ضربه سر توپ را به تور دروازه میهمان چسباند.

در ادامه اشتباه مدافعان ماشین‌سازی در دقیقه 88 کار دست این تیم داد و آبی‌پوشان گل‌گهر از این اشتباه نهایت استفاده را برده و با فرصت‌طلبی علیرضا ابراهیمی به گل دوم و پیروزی‌بخش دست یافتند تا همچون بازی رفت برابر حریف خود به برتری برسند. 

شاگردان هومن افاضلی با قبول باخت در این دیدار بهترین فرصت برای فاصله گرفتن از منطقه خطر را از دست داده و با 27 امتیاز در رده دهم ماندنی شدند. این درحالی است که یاران مجید جلالی با 25 امتیاز و صعود به رده دوازدهم، به دو قدمی تبریزی‌ها رسیدند.

گروه داوری: داور وسط: علی صفایی – حسن یوسفی- محمد علی پور متقی – سعاد وفا پیشه/ ناظر: حاتم بک‌پور

اخطار: شاهین توکلی (7+90) از ماشین‌سازی و رضا علیاری (11) از گل‌گهر

ماشین‌سازی تبریز: حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، مسیح زاهدی، محمد مسلمی‌پور، میلاد نوری، شاهین ثاقبی (84- علیرضا مصطفایی)، سید محمد خرم‌الحسینی، محمد قادری (84- فرید بهزادی‌کریمی)، بابک مرادی و علی آل‌کثیر (4+90- آیدین قهرمانی).
سرمربی: هومن افاضلی

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، رضا علیاری، سید احمد موسوی، یوسف وکیا (67- مهرداد عبدی)، رضا محمودآبادی (89- بهنام برزای)، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی (72- مهران گلزاری)، گادوین منشا (6+90- مهرداد بایرامی) و یونس شاکری.
سرمربی: مجید جلالی

انتهای پیام/

نظر شما