شناسهٔ خبر: 41541396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتخاب رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی

ابوالفضل صفی‌اقدم رئیس هیأت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع انتخاباتی وزنه برداری استان آذربایجان‌شرقی به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، با حضور باقری نائب رئیس فدراسیون و با شرکت اعضای مجمع ‌‌در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

 

در این مجمع انتخاباتی ابوالفضل صفی‌اقدم با کسب 15 رای، موفق شد به مدت 4 سال ریاست هیأت وزنه‌برداری استان آذربایجان‌شرقی را به عهده بگیرد.

 

باقری نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور ضمن قدردانی از برگزاری این مجمع، گفت: وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی با انتخاب آقای صفی‌اقدم به عنوان رئیس، به خواست خدا شاهد پیشرفت خوبی خواهد داشت، چرا که ایشان با اکثریت آراء انتخاب شدند و رزومه مدیریتی خوبی دارند.

بهتاج رئیس مجمع انتخاباتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در جلسه مجمع گفت: وزنه‌برداری کشور مدال المپیک دارد ولی تعداد ورزشکاران سازمان یافته آن زیاد نیست و جای کار دارد.

وی در مورد قهرمانان استان نیز گفت: امیر حقوقی یکی از ورزشکاران مستعد کسب مدال جهانی است و حمایت از او و کلیه قهرمانانی که بخت مدال‌آوری در مسابقات جهانی دارند، مورد علاقه همه ماست.

بهتاج همچنین اشاره‌ای هم به ورزش بانوان کرده، گفت: وزنه‌برداری بانوان در آذربایجان‌شرقی رشد خوبی دارد مخصوصا در شهرستان میانه و شهر آچاچی و با روند کنونی می‌توانیم شاهد ظهور قهرمانان وزنه‌برداری بانوان از این خطه باشیم.

انتهای پیام/60017

 

نظر شما