شناسهٔ خبر: 41538462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیچ مورد فوتی کرونایی در نطنز از 13 فروردین ثبت نشده است

فرماندار نطنز گفت: در بحث مرگ‌ومیر از ۱۳ فروردین تا به امروز حتی یک مورد فوتی با بیماری کرونا در سطح شهرستان ثبت‌نشده است که این نشان از رعایت مردم برای مبارزه با بیماری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رحمت‌الله فیروزی‌پور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی در سال ۵۸ در تهران اظهار کرد: نماز جمعه یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همواره قدردان آن باشیم و کوچک‌ترین کار ما مسؤولین این است که به‌صورت منظم در این فریضه شرکت کنیم.

نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: نماز جمعه به‌ عنوان یک پایگاهی برای مسلمانان برای صله‌رحم بیان مسائل و مشکلات و حلقه ارتباط بین مسؤولان و مردم باشد و ائمه جمعه امروز نقش ارزشمندی در این سنگر به‌عنوان امام‌جمعه برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم و بازگو کردن آن در تریبون نماز جمعه دارند.

وی گفت: ما باید با توکل به خدا و امید به‌نظام و رهبری و اتحاد رو سرلوحه خودمان داشته باشیم تا بتوانیم این ایام سخت را پشت سر بگذاریم.

فیروزی‌پور در ادامه افزود: این نظام یک نظام الهی است و برخاسته از خون شهدای بسیاری است که از ۱۵ خرداد ۴۲ شروع‌ شده و تاکنون نیز ادامه دارد، ما باید از نظام پاسداری کنیم و تبعیت محض از حضرت امام خامنه‌ای پرچم این نهضت رو به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه همه ما مسؤولان است از مدیران ارشد تا مدیران پایین در ارکان مختلف نظام خدمت به مردم و رضایت‌مندی مردم را در سرلوحه کار خودمان قرار بدیم و واقعاً اگر مسؤولی نمی‌تواند رضایت مردم را جلب کند و در راه خدمت به مردم و رضایت آن‌ها قدمی بردارد بهتر از مسؤولیت خود را تحویل بدهد و برود.

نماینده مردم در مجلس در خصوص نارضایتی مردم از وضعیت موجود گفت: مردم امروز نارضایتی دارند و ما وظیفه‌داریم با اخلاق و محبت با مردم مدارا کنیم از خشونت، ترش‌رویی و سخت‌گیری بی‌مورد بر حذر باشیم؛ امروز نظام جمهوری اسلامی تکیه‌گاه مردم است و ما باید مشکلات مردم را حل کنیم.

وی در خصوص پروژه‌های در دست اقدام دولت افزود: امسال ازلحاظ اقتصادی سال بسیار سختی برای دولت است و دولت توان انجام پروژه‌های بزرگ را ندارد ولی، باید با همدلی، همکاری و هم‌پوشانی بخشی از مشکلات و دردهای مرد را التیام دهیم و باید با گوش دادن به حرف مردم، حضور در جمع آن‌ها، سرکشی به روستاها، سرکشی به مردم و نشست با شورا و دهیار مشکلات مردم را حل کنیم.

فیروزی‌پور ادامه داد: مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست، مدیر باید در میان مردم بوده و همیشه درصحنه حضورداشته باشد. ضمن اینکه مدیر فقط مدیر مردم در مرکز شهرستان نیست مدیر باید مدیر تمام منطقه و حوزه استحفاظی خود باشد و در برابر تمام مردم روستاها و شهرهای مختلف مسئول است.

 از ۱۳ فروردین تا به امروز حتی یک مورد فوتی با بیماری کرونا در سطح شهرستان ثبت‌نشده است

رمضان‌علی فردوسی نیز اظهار کرد: از چند وقت پیش در تدارک برگزاری جلسه شورای اداری بودیم ولی بحث ویروس کرونا مانع از برگزاری جلسات در سطح شهرستان شد.

 فرماندار نطنز افزود: مردم عزیز با رعایت پروتکل‌ها امروز نقش مؤثری در قطع زنجیره این بیماری دارند و بایستی فاصله هوشمند اجتماعی را رعایت و زدن ماسک را به‌عنوان یک فرهنگ بپذیریم و از آن استفاده کنیم؛ در بحث مرگ‌ومیر از ۱۳ فروردین تا به امروز حتی یک مورد فوتی با بیماری کرونا در سطح شهرستان ثبت‌نشده است که این نشان از رعایت مردم برای مبارزه با بیماری دارد.

وی خطاب مسؤولان ادارات گفت: ما مسؤولان خادم مردم هستیم و بایستی با صبر و متانت با ارباب‌رجوع برخورد داشته باشیم، ممکن است نتوانیم درخواست یک ارباب‌رجوع را به علت مشکلات بودجه اجابت کنیم ولی می‌توانیم باروی خوش با او برخورد کنیم و حتی با یک راهنمایی کوچک گره بزرگی از کار ارباب‌رجوع بازکنیم.

 فردوسی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که ادارات باید مدنظر داشته باشند پاسخ سریع به استعلامات سرمایه‌گذاران در واحدهای تولیدی است، واحدهای تولیدی انتظار دارند در ادارات معطل کاغذبازی نباشند و تسریع در پاسخ استعلامات به‌صورت قانونی مورد انتظار است و مورد دیگر اینکه ادارات بایستی نظارت ویژه‌ای بر مسؤولیتی که بر عهده‌دارند داشته باشند تا بتواند خدمت شایانی به مردم ارائه دهند.

ادارات بخش بادرود ارتقا پیدا کند

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز در سخنان کوتاهی خطاب به مسؤولین اجرایی شهرستان و نماینده مجلس گفت ادارات بخش بادرود باید ارتقا پیدا کند، تکمیل چارت سازمانی و ارتقای ادارات به‌صورت مستقل و همچنین تفویض اختیار به مسئولین نمایندگی ادارات سطح بخش در جهت سرعت دادن و حل‌وفصل مشکلات مردم ازجمله مطالبات به‌حق و پیوسته مردم و مسؤولین بخش بادرود است که انتظار می‌رود این مطالبات تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۲۰/

نظر شما