شناسهٔ خبر: 4153427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سر مربی الهلال عربستان: با تمرکز بازی می کنیم

اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت : با تمرکز در مقابل فولاد بازی می کنیم چراکه بازی مشکل وسختی در برابر این تیم داریم .

صاحب‌خبر -

مسابقه تیمهای فوتبال الهلال وفولاد خوزستان ازهفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روزسه شنبه (فردا) در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیراهواز برگزار خواهد شد.

جورجوس دونیس که عصر امروز در مصاحبه پیش ازبازی شرکت کرده بود اظهار داشت : فولاد خوزستان ازتیمهای خوب این دوره از لیگ است بنابراین بازی آسانی در برابر حریف خود نداریم .

وی به بازیهای لیگ داخلی و آسیایی اشاره کرد وگفت : این دو لیگ شرایط متفاوتی از هم دارند که نمی توان به آنها با یک چشم نگاه کرد .

جورجوس افزود : این درست است که ما تیم با تجربه ای در لیگ آسیا هستیم اما به اعتقاد من ، هردوره از این مسابقات با فصل گذشته فرق دارد وباید مطابق دوره خودش عمل کنیم و به تیمها نظرداشته باشیم .

وی به تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت : ما پنج بازی گذشته این تیم را آنالیز کرده و از این رو شناخت کافی در مورد حریف خود داریم .

سرمربی تیم الهلال یاد آور اهمیت این بازی برای تیمش شد و اظهارداشت : این بازی ازحساسیت زیادی برای ما برخورداراست به همین دلیل درپی کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم تا بتوانیم موقعیت خود را درجدول بهبود بخشیم .

درهمین نشست عبدالله شامخ یکی ازبازیکنان الهلال گفت : پنج بازی گذشته فولاد را آنالیز وروی نقاط قوت وضعف این تیم کارکرده ایم .

7160/6064

نظر شما