شناسهٔ خبر: 41530815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد خبر داد

آزادسازی ۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اشتهارد در قالب قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال

بستامی با اعلام خبر آزادسازی ۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اشتهارد گفت: این امر در قالب طرح قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی بستامی» در جمع خبرنگاران از آزادسازی 12 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان اشتهارد خبر داد و گفت: این امر در قالب طرح قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال انجام شد.

 

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد افزود: این اراضی که در ضلع شمالی اراضی مسکن مهر واقع در اشتهارد قرار داشتند به عنوان زمین های کشاورزی محسوب می شدند که با پلاک ثبتی 214 اصلی، 23 قطعه زمین کشاورزی بودند.

 

وی توضیح داد: جهاد کشاورزی و امور اراضی به عنوان مهم ترین عنصر در توجه و نظارت به تغییر کاربری های کشاورزی سهم اساسی در حفظ این باغ ها و اراضی کشاورزی دارند.

 

بستامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل موثر در جریان حفظ صیانت از حقوق بیت المال، استفاده از ظرفیت های مردمی، جذب نیرو و تجهیز امکانات لازم، راه اندازی تیم های نظارتی است.

 

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد مطرح کرد: برنامه ریزی در جهت بازگشت این اراضی تغییر کاربری داده به چرخه تولید از دیگر برنامه های قرارگاه صیانت از حقوق بیت المال است.

 

 

پایان پیام/301

نظر شما