شناسهٔ خبر: 41530574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴۳۲ اخطاریه و ۱۲۰ مورد پلمب طی دوماه در شهرقدس

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس از صدور ۴۳۲ مورد اخطاریه بهداشتی خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰ مورد از اماکنی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند از اواخر اردیبهشت تا تیرماه سال جاری پلمب شدند.

صاحب‌خبر -

سید حسین میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، بیش از ۱۰ هزار بازدید بهداشتی از ادارات، بانک‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، دفاتر پیشخوان، کارگاه‌ها، کارخانجات، تالارها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کمپ‌های ترک اعتیاد از اواخر اردیبهشت ماه تا تیرماه سال ۹۹ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده تعداد ۴۳۲ مورد اخطاریه بهداشتی برای اماکنی که پروتکل‌های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را رعایت نکرده بودند، صادر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با اشاره به اینکه پرونده‌های متخلفان به مراجع قضایی شهرستان ارسال شده، گفت: تا کنون نسبت به پلمب بیش از ۱۲۰ مورد از این اماکن اقدام شده و سایر متخلفان نیز پس از صدور رأی قضات نسبت به اجرای احکام اقدام خواهد شد.

میرشریفی بیان کرد: در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند، تشکیل ۶ تیم بازرسی کارشناسان بهداشت برای بازدید از اماکن سطح شهرستان در ساعات شبانگاهی و ایام تعطیل در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس قرار گرفت.

ویضمن درخواست از کلیه هموطنان و شهروندان در رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تصریح کرد: از ماسک هنگام خروج از منزل حتماً استفاده شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عدم رعایت قوانین فاصله گذاری مربوطه با شماره تلفن ۴۶۸۵۲۲۰۰ و یا سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند تا توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در اسرع وقت نسبت به بررسی و پیگیری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/س

نظر شما