شناسهٔ خبر: 41523908 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای پارلمان روسیه: انتخابات سوریه نماد تازه شکست توطئه‌های آمریکا و مزدورانش است

دو عضو پارلمان روسیه، برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه را پیروزی جدید این کشور و مردم آن بر نقشه آمریکا و مزدورانش برای به زانو درآوردن ملت سوریه دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه و رئیس فراکسیون نمایندگان حزب کمونیست در دوما (پارلمان روسیه)  انتخابات پارلمانی در سوریه را نشان‌دهنده یک پیروزی جدید برای سوریه و مردم آن توصیف کرد.

«گنادی زیوگانف» در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) در مسکو گفت: «انتخابات پارلمانی سوریه یک کار مثبت بود، زیرا فرصتی برای دیدار میان احزاب شرکت‌کننده و آحاد مردم جامعه و گفت‌وگو درباره برنامه‌های مختلف کشورشان فراهم کرد».                                              

زیوگانوف با تأکید بر عمق روابط سوریه و روسیه تأکید کرد که این روابط با وجود تمام تلاش‌های آمریکا برای مختل کردن آن همچنان ادامه دارد.

«اولگ شرمتیف» عضو دیگر پارلمان روسیه نیز انتخابات پارلمانی سوریه را در راستای اجرای قانون اساسی و مطالبات مردمی در سوریه خواند و گفت: مهم این است که انتخابات سوریه راه را به روی همه کسانی سد کرد که قصد به زانو درآوردن سوریه و مردم آن را داشتند.

عضو پارلمان سوریه گفت: انتخابات در سوریه نشانه تلاش بی‌وقفه نهادهای حاکمیتی سوریه در عینیت بخشی به شکست نقشه‌های آمریکا و کشورهای مزدور آن است که با اعزام گروه‌های تروریستی به سوریه و تحریم‌های کمرشکن سوریه را هدف گرفتند.

شرمتیف مقاومت سوریه در برابر همه فشارها را ستود و گفت: انتخابات پارلمانی سوریه آمد تا این مقاومت را تکمیل کرده و مرحله جدیدی از بهبود اوضاع و بازسازی در این کشور کلید خورده باشد.

انتخابات پارلمانی سوریه (مجلس الشعب) از هفت صبح روز یکشنبه (به وقت محلی) در ۱۵ حوزه انتخاباتی این کشور آغاز و ساعت بیست و سه به وقت محلی به پایان رسید و کمیته قضایی انتخابات این کشور روند رای گیری را سالم  و بدون ثبت هیچ تخلفی اعلام کرد.

مردم سوریه با شرکت در این انتخابات، از میان هزار و ۶۵۶ نامزد انتخاباتی از جمله ۲۰۰ نامزد زن، ۲۵۰ نماینده را برای حضور در پارلمان کشورشان انتخاب کردند.

انتهای پیام/.

نظر شما