شناسهٔ خبر: 41517663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

جهانگیری سرمایه‌ بزرگ اصلاحات برای ۱۴۰۰

داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من معتقدم که در کل مردم می‌دانند که ریشه مسائل و مشکلات عملکرد روحانی نیست. تنها راه نجات کشور به نظر من تداوم همین مشی و روندی است که در دولت فعلی وجود داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با «نامه نیوز» گفت: آقای جهانگیری چهره محبوبی است. به نظر من مردم از فداکاری‌های جهانگیری در درون دولت آگاه هستند و می‌دانند که در این شرایط حاد و دشوار اقتصادی که کشور تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد، آقای جهانگیری و زحمات شبانه روزی او است که کشور را در این وضعیت نگاه داشته و اگر هر کشور دیگری بود، الان اوضاع بسیار بدتری داشت و حتی شاید شبیه ونزوئلا شده بود. اما در سایه تدبیر‌ها و تلاش‌های افراد ایثارگر مثل آقای جهانگیری در درون دولت، دشمن به هدفی که از تحریم داشت، نرسیده است.

وی افزود: الان مدیران دولت، کشور را بدون نفت مدیریت می‌کنند و در راس آن‌ها هم آقای جهانگیری است که در عرصه اقتصادی مجاهدت می‌کند و اجازه نمی‌دهد بحران‌های بزرگتری شکل بگیرد. کاردانی، تخصص، تدبیر و روحیه ایثارگری جهانگیری مثال زدنی است. به نظر من دولت روحانی، کشور را بد اداره نکرده است.

قنبری تاکید کرد: کاندیداتوری جهانگیری در ۱۴۰۰ فرصتی است برای اینکه ضمن بازگو کردن مشکلات و مسائل موجود در دولت فعلی و تبیین مناسب واقعیات کشور، تحلیل درستی از اوضاع کشور ارائه شود و مردم هم با عقلانیت و توجه به واقعیت کشور انتخاب درستی انجام دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: به نظر من جهانگیری از سرمایه‌های بزرگ جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰ است. او با روحیه ایثارگری، دلسوزی و تلاش مثال زدنی ویژگی‌های کامل یک رئیس جمهور بسیار خوب را دارد و توان این را دارد که در راس دولت قرار بگیرد و بتواند به خوبی از عهده حل مشکلات و مدیریت کشور برآید.

وی درباره احتمال حمایت طیف‌های اصلاح طلب از جهانگیری گفت: «با توجه به شناختی که من دارم فکر می‌کنم که آقای جهانگیری به لحاظ ویژگی‌های شخصی روحیه خوبی برای کار کردن با همه اصلاح طلبان دارد و این باعث می‌شود که اصلاح طلبان هم از او استقبال کنند».

قنبری افزود: من معتقدم که در کل مردم می‌دانند که ریشه مسائل و مشکلات عملکرد روحانی نیست. اما دولت انصافا نقشی در این وضعیت تحمیل شده به کشور نداشته و نهایت تلاش خود را کرده است.

قنبری تاکید کرد: معتقدم که دولت در این شرایط مظلوم واقع شده و مردم باید به کمک آن بیایند. تنها راه نجات کشور به نظر من تداوم همین مشی و روندی است که در دولت فعلی وجود داشته است.

نظر شما