شناسهٔ خبر: 41495227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خضریان: آقای حجاریان شفاف‌سازی نمایید

علی خضریان، نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی پست اینستاگرامی خطاب به حجاریان، خواستار توضیح و شفاف‌سازی در مورد واردات گندم شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی پست اینستاگرامی خطاب به سعید حجاریان تئوریسین جبهه اصلاحات، خواستار توضیح و شفاف‌سازی در مورد واردات گندم شد. متن کامل این این پست به شرح زیر است:
 
آقای حجاریان شفاف نمایید

جناب آقای ⁧سعید حجاریان⁩ پاسخ عجولانه آقازاده جنابعالی که در سنین جوانی توانسته با شراکت و حمایت شما مجموعه ⁧اقتصادی⁩ عریض و طویلی را راه اندازی نماید درخصوص سوال اینجانب از وزیر جهاد کشاورزی مرا بر آن داشت تا چند نکته خدمت شما عرض نمایم:

‏۱. ⁧واردات⁩ به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و چه بسا حل کننده برخی مشکلات کشور نیز باشد؛ اما سودبردن از فرایندی که منجر به آسیب رساندن به ⁧تولید داخلی⁩ شود و تولیدات ⁧کشاورزی⁩ را دچار تضعیف نماید، قطعا مذموم و نهی شده است.

‏۲- ⁧دولت⁩ محترم جناب روحانی با تیٔوری پردازی‌های جنابعالی سرکار آمده است و هم اکنون نیز با بی‌تدبیری‌هایش در حوزه اجرایی، ⁧معیشت⁩ مردم را به نقطه‌ای رسانده که می‌بینید؛ جنابعالی نیز با واردات خود در موضوع گندم بر زخم معیشتی ⁧مردم⁩ بویژه گندم‌کاران عزیز نمک پاشیدید.

‏۳- حقیقت آن است میزان واردات مساله نیست، بلکه عملکرد شما در جهت منافع اقتصادیتان مساله است؛ شما با واردات این محصول استراتژیک و سکوت و همراهی با عدم تامین ⁧منافع ملی⁩ در ایجاد مخاطره تولید داخلی گندم، به اندازه سهم خود تلاش کردید حتی نان شب مردم نیز به خارج وابسته شود.

‏۴- و در آخر از شما به عنوان اصلی‌ترین تیٔوری‌پرداز جریان اصلاحات و مدعی ⁧آزادی بیان⁩، می‌خواهم با ایجاد ⁧شفافیت⁩ پیرامون فعالیت‌های اقتصادی خود و آقازاده‌تان در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، مدارس غیرانتفاعی، معادن، محصولات غذایی و... به رشد ⁧جامعه⁩ در انجام نقد صحیح کمک نمایید.

نظر شما