شناسهٔ خبر: 41487405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار البرز:

پروژه‌های راهسازی البرز نقش حیاتی برای کشور دارند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پروژه‌های راهسازی مهمی که نقش حیاتی برای کشور دارند از استان البرز به ۱۴ استان کشور منتهی می شوند و تمامی آنها به سرعت در حال تکمیل هستند.

صاحب‌خبر -

عزیزاله شهبازی در جلسه بررسی روند تکمیل ابر پروژه‌های راه سازی در البرز که روز سه شنبه ۳۱ تیرماه با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با قدردانی از مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دکتر خادمی برای تلاش ویژه در مسیر تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان، افزود: این اقدامات دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است.

به گزارش ایسنا، وی از همراهی مدیران استان برای تسریع در تکمیل پروژه های استان قدردانی کرد و ادامه داد: برای بهره برداری از پروژه آزادراه تهران-شمال همت والایی در دولت و همچنین بنیاد مستضعفان کشور وجود دارد.

شهبازی گفت: به مردم تعهد و امید دادیم که یک باند از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان کار دولت زیر بار ترافیک برود و برای تحقق این منظور نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: به طور قطع بازدیدهای مستمر از پروژه برنامه ریزی می‌شود تا از نزدیک روند امور رصد شود و مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه‌های راهسازی مهمی که نقش حیاتی برای کشور دارند از استان البرز به ۱۴ استان کشور منتهی می شوند و تمامی آنها به سرعت در حال تکمیل هستند.

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، دولت به تعهدات خود عمل کرده و بلافاصله اعتبارات مصوب را تخصیص داده و بنیاد مستضعفان نیز در این راستا قول‌های خود را عملیاتی کرده است.

شهبازی افزود: برای تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک نیز قرارگاه خاتم الانبیا به جد پای کار است و بازدید های مستمر نیز از روند امور صورت می گیرد.

وی گفت: استفاده از فرودگاه پیام نیز به صورت کامل صورت گرفته و دو خطه کردن قطار تهران-قزوین نیز به سرانجام رسید.

انتهای پیام

نظر شما