شناسهٔ خبر: 41475468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر مشروح ۲۰ دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹

دستور ویژه برای رفع مشکلات کامیون دارها، حفظ حقوق عامه خط قرمز دستگاه قضا و جولان کرونا در میهمانی‌ها سرخط این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  معاون اول رئیس جمهور در نشستی ویژه، وزارت راه و وزارت صنعت رو موظف کرد لاستیک و قطعات مورد نیاز کامیون داران رو تامین کنند. بانک مرکزی هم ارز مورد نیاز واردات و تولید داخل رو تامین میکند.
 
خوشگذرانی ویروس کرونا با حضور در مهمانی ها و دورهمی های قربانیان. مبتلایانی که قید ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی رو هم زده اند.
<div id="video-display-embed-code_301307" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/798147/301307?width=400&height=300"></script></div>
اضافه شدن ۲۲۰ هزار نفر به شمار مبتلایان کرونا در جهان در یک روز ... شمار مبتلایان به ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر نزدیک شده ... از این تعداد بیش از ۶۰۹ هزارنفر جونشون رو از دست دادن.
با افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها محدودیت‌های کرونایی به بارسلون اسپانیا، سین‌کیانگ چین و ده شهر انگلیس بازگشته ... در بارسلون از امروز قرنطینه اجباری اجرایی شده ... مردم برای تردد‌های ضرور و فقط با مجوز می‌تونن از خانه خارج بشن ... در فرانسه هم استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی اجباری شده.
مرکزآمار ایتالیا اعلام کرده کرونا باعث فرزندآوری کمتر و تشدید بحران پیری شده ... تاکنون ۳۵ هزار ایتالیایی به علت ابتلا به کرونا فوت کردن.

لتونی محدودیت‌های جدیدی برای مقابله با موج دوم کرونا اجرا کرده. سران اتحادیه اروپا در روز چهارم نشست مشترک هم نتونستن درباره کمک به کشور‌های آسیب دیده به توافق برسن.
در آسیا، هند با یک میلیون و ۱۲۷ هزار مبتلا و بیش از ۲۷ هزار جان باخته بیشترین کرونایی‌ها رو داره ... فقط در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ هزار هندی کرونا گرفتن.
در امریکا در شبانه روز گذشته ۶۵ هزار نفر دیگه مبتلا شدن ... آمریکا بیش از ۳ میلیون و ۹۰۱ هزار مبتلا و بیش از ۱۴۳ هزار فوتی داره ... هجده ایالت در وضع قرمز قرار دارن. با افزایش پرشمار مبتلایان در کالیفرنیا محدودیت‌های لغو شده دوباره برقرار شده ... سالن‌های غذاخوری، اماکن ورزشی، سینما‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم در نیویورک از فهرست بازگشایی خارج شدن.
اما در ترکیه با اجرای قانون ماسک یک ماهی ایه که آمار مبتلایان کاهشی شده.
**
یک جاسوس سیا و موساد به جرم خیانت به ایران و انقلاب به دار مجازات آویخته شد ... محمود موسوی مجد اطلاعات ذیقیمتی رو در اختیار عوامل اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده بود ... حکم دادگاه چندی قبل صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز اجرا شد.
 
<div id="video-display-embed-code_301313" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/798147/301313?width=400&height=300"></script></div>
دهمین پله در مسیر رسیدگی به جرائم اقتصادی متهمان پتروشیمی، با غیبت ۵ متهم فراری آغاز و با بررسی ۴ ساعته پرونده به آخر رسید.
<div id="video-display-embed-code_301314" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/798147/301314?width=400&height=300"></script></div>

اخبار کوتاه:
مجلسی‌ها برای رسیدگی به مسائل مردم در حوزه اقتصاد و معیشت هماهنگ‌تر می‌شن ... در نشست کمیسیون‌‎های تخصصی با هیئت رئیسه مجلس، رؤسای کمیسیون‌ها تصمیم گرفتن تا هفته آینده اولویت‌های کاری رو به رئیس مجلس بدن ... رؤسای کمیسیون‌ها و رئیس مجلس دوشنبه‌های هر هفته هم جلسه هماهنگی برگزار می‌کنن.
هیئت رئیسه مجلس نشستی هم با دبیر و حقوقدانان شورای نگهبان به میزبانی شورا داشتند ... در این نشست درباره اولویت‌های عرصه قانونگذاری بحث و تبادل نظر شد.
**
رونمایی از سامانه موشکی «هدایت لیزری» در گروه بالگردی فتح هوانیروز سپاه ... فرمانده کل سپاه گفته: هوانیروز سپاه در زمینه قطعه‌سازی، مدرن‌سازی و اورهال به خودکفایی رسیده.

**
ترخیص کالا‌ها از بنادر و گمرک سرعت می‌گیره ... سرپرست وزارت صمت در جلسه هماهنگی تنظیم بازار گفت: در بخش کالا‌های اساسی، حدود ۴ میلیون تن کالا در بنادر و گمرکات کشور وجود داره بدون وقفه تامین می‌شه.

**
ثبت یک رکورد جدید در تالار شیشه ای؛ شاخص بورس وارد کانال یک میلیون و ۹۰۰ واحد شد ... شاخص کل بورس با رشد ۵۹ هزار و ۷۷۰ واحدی به یک میلیون و ۹۲۴ هزار واحد رسید.
**
تلاش سودجویان برای دست درازی به اراضی ملی در ییلاقات یزد.

برچسب‌ها:

نظر شما