شناسهٔ خبر: 41469804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صعود تاریخی شهرخودرو به لیگ برتر

تیم فوتبال امیدهای شهرخودرو برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان خراسان به لیگ‌برتر امیدهای کشور صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، با اعلام فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید شهرخودرو خراسان که رکوردی عجیب را در رقابت‌های منطقه شمال شرق و مرحله دوم به ثبت رسانده بود، برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان راهی لیگ‌برتر امیدهای کشور شد.

سیروس سنگچولی سرمربی امیدهای شهرخودرو در همین رابطه گفت: ما در مرحله اول در منطقه شمال کشور 12بازی کردیم که شهرخودرو 10 برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرد و با 19گل زده و تنها سه گل خورده به عنوان تیم قهرمان شمال شرق راهی مرحله دوم شد.

"شهرخودرو خراسان تمامی رکوردهای بهترین خط دفاع، حمله، بیشترین امتیاز و ... را شکست"، سنگچولی با بیان این خبر متذکر شد: در این مرحله با کمک آقای حمیداوی که زحمت کشیدند میزبانی را برای مشهد گرفتند با 4 تیم روبرو شدیم که در نهایت 3 برد و یک تساوی به دست آمد و در مجموع دو مرحله خدا را شکر توانستیم از 16 بازی خود، 13 برد، 2 تساوی و یک باخت را کسب کنیم که در مقایسه با تمام تیم‌های مناطق کشور، بهترین نتیجه در لیگ یک امیدها محسوب می‌شود.

سرمربی امید شهرخودرو تصریح کرد: شهرخودرو به جمع شش تیم مرحله نهایی رقابت‌ها قرار یافته بود که قرار بود 2تیم از آن لیگ‌برتری شوند اما شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت رقابت‌ها باعث شد تا فدراسیون هر 6 تیم را لیگ‌برتری اعلام کند که اگر هم این اتفاق نمی‌افتاد امید شهرخودرو با این شرایط و آمار بی‌نظیر خود در تمام آیتم‌ها، شانس اول صعود بود که خدا را شکر اتفاق هم افتاد. این اتفاق با حمایت آقای دکتر حمیداوی رخ داد و انشاالله از میان بازیکنان ما با نظر آقای بختیاری‌زاده، نفراتی به جمع تیم بزرگسالان باشگاه افزوده شوند.

گفتنی است کادر مربیگری سیروس سنگچولی را در تیم امیدهای شهرخودرو، حمید مروی و ایمان نعمت‌پور به عنوان کمک مربی، ایمان سرابی به عنوان بدنساز، مصطفی سلامی مربی گلرها و مجید سلیمانی به عنوان سرپرست و مهدی جباری به عنوان مدیر فنی تشکیل می‌دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما