شناسهٔ خبر: 41468207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پیام دکتر سرمست استاندار قم به مناسبت هفته ملی مهارت

موج نیوز

استاندار قم به مناسبت هفته ملی مهارت پیام صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام بهرام سرمست استاندار قم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ایران سربلند اسلامی دوران حساس و بسیار سرنوشت سازی را سپری می کند و برای اعتلای کشور عزیزمان عزم ملی و همگانی بین همه اقشار در تمام ابعاد باید پدیدار گردد.

توسعه و توجه به آموزش های فنی و حرفه ای بعنوان ابزاری ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن و عاری از بیکاری اثر گذار و تعیین کننده است.

یقیناً گسترش نهضت توسعه آموزش های مهارتی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار سال "جهش تولید" هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است.

در آستانه 6 مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ملی مهارت به همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی، انتظار می رود با عزم دوچندان به ترویج و بسط فرهنگ مهارت آموزی و گسترش بیش از پیش آن توجه شده و برنامه ها به گونه ای صورت پذیرد که استان قم در این زمینه پیشتاز و نمونه باشد.

توفیق روز افزون همگان را در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان استان بلند آستان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند متعال خواستارم.

دکتر بهرام سرمست

استاندار قم‌

 

نظر شما