شناسهٔ خبر: 41459607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

وزیر نیرو به کمیسیون انرژی خواهد رفت

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جمع اعضای این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از دانشجو، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  درباره جلسه دیروز یکشنبه این کمیسیون اظهار داشت: جلسه دیروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دستور جلسه استماع گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره حوزه انرژی کشور نفت، گاز و پتروشیمی آغاز شد.

وی ادامه داد: در این جلسه یکی از کارشناسان برجسته مرکز پژوهش‌ها گزارشی که حاصل جمع‌بندی این مرکز بود را ارائه کرد و آخرین وضعیت میزان ذخایر، فروش و درآمد‌ها در حوزه انرژی، وضعیت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی و بخش‌ها و سرفصل‌های مختلف انرژی را بیان کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: البته در جلسه بحث‌های کارشناسی دقیقی صورت گرفت. برخی از اعضا انتقاداتی را به گزارش مطرح کردند و تلقی جمع این بود که گزارش ارائه شده  گزارش اولیه است و با توجه به نظرات اعضای کمیسیون گزارش نیازمند تدقیق بیشتر و تکمیل و دقت نظر بیشتری است تا نهایی شود و قابلیت استفاده در جلسات مختلف را پیدا کند.

شریعتی در پایان بیان داشت: همچنین جلسه بعدی کمیسیون انرژی سه‌شنبه ۱۰ صبح با حضور وزیر نیرو در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و اردکانیان در جمع اعضای کمیسیون انرژی حاضر می‌شود و ضمن ارائه گزارش اولیه از حوزه وزارت نیرو پاسخگوی سوالات اعضای کمیسیون خواهند بود.

نظر شما