شناسهٔ خبر: 41454565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمود موسوی مجد اعدام شد

«محمود موسوی مجد» که به جرم همکاری با سیا و موساد به اعدام محکوم شده بود، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

صاحب‌خبر -

محمود موسوی مجد اعدام شد

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمود موسوی مجد» که به جرم همکاری با سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی (سیا و موساد) به اعدام محکوم شده بود، صبح امروز (دوشنبه) به دار مجازات آویخته شد.

«محمود موسوی مجد» به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه (موساد و سیا) وصل بوده و در زمان حضورش در سوریه، محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان و مستشاران نظامی ایران را در قبال دریافت پول، به سرویس‌های اطلاعاتی می‌داد. با این حال، دستگیری او ارتباطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی نداشت.

همچنین بر‌خلاف آنچه پیش از این در برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌شد، محمود موسوی مجد نظامی یا پاسدار نبوده است. وی جزو نیروهایی که به‌صورت داوطلبانه عازم سوریه می‌شدند هم نبود؛ بلکه خانواده او پیش از انقلاب از ایران خارج شدند و در واقع محمود موسوی مجد بزرگ‌شده کشور سوریه بود.

محمود موسوی مجد اعدام شد

طبق اسناد به دست آمده، او در سوریه با برخی مستشاران ایرانی ارتباط می‌گیرد و به‌عنوان مترجم مشغول به کار می‌شود و اطلاعاتی را که از این طریق به‌دست می‌آورد به سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا می‌فروخت.

محمود موسوی مجد که بود؟ ویدئوی زیر را تماشا کنید

<div id="video-display-embed-code_12252027"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7429194/12252027?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما