شناسهٔ خبر: 41441657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

تصفیه بشکه‌های سیال روغنی در ۴ دکل حفاری به وسیله سانترفیوژ

ممبینی گود اژدر گفت: تصفیه ۴ هزار و ۵۰۰ بشکه سیال روغنی در ۴ دکل حفاری به وسیله دستگاه سانترفیوژ انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید علی ممبینی گود اژدر معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: استفاده بهینه از تجهیزات و منابع داخلی شرکت از راهکار‌های جدید این مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی در سایه صرفه اقتصادی است.

او با اشاره به کاربست شیوه‌های ابداعی و ابتکاری از سوی متخصصان و کارکنان این مدیریت، افزود: بهینه سازی و تغییر کاربری برخی تجهیزات و منابع موجود موجب آسان سازی گردش کار و شتاب بخشی در انجام وظایف محوله شده است.

ممبینی گود اژدر به روز آمدسازی یک دستگاه سانترفیوژ ملکی شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و اظهار داشت: با در مدار عملیات قرار دادن این تجهیز تاکنون نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ بشکه سیال روغنی در ۴ دکل حفاری ۵۱، ۶۴، ۲۴ و ۷۵ فتح تصفیه کامل و از وزن ۱۵۰-۱۵۹ به وزن ۸۵ -۹۵ تغییر یافت.

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این توفیق با همکاری کارکنان بخش تعمیرات و عملیات سیال و بازنگری توان عملیاتی این دستگاه با تغییرات خلاقانه در برنامه‌های آن حاصل گردید، ادامه داد: با برنامه ریزی و استفاده از روش‌های مهندسی انجام کار این عملیات با موفقیت محقق و بکارگیری آن در بخش‌های دیگر در حال بررسی و اجرا است.

این مقام مسئول بیان داشت: این عملیات افزون بر سودآوری برای شرکت باعث اعتماد به تجهیزات داخلی، توان نیروی تخصصی، کاهش زمان و پیشگیری از هدر رفت مواد و اثار مثبت زیست محیطی، زمینه رضایت مندی کارفرما را فراهم آورده است با هم افزایی میان مجموعه کارکنان در سال ۱۳۹۸ با وجود برخی تنگنا‌ها در عمل با تامین به موقع کالا و مواد و استفاده صحیح از داشته ها، موفق به کاهش ۶۰ درصدی انتظارات نسبت به سال قبل از آن شد.

او با تاکید بر اینکه این روند در زمان حاضر استمرار دارد، از همکاری و همیاری موثر مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف عملیاتی، پشتیبانی و ستادی شرکت و ارتقاء بخشی به ناوگان سیالات قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما