شناسهٔ خبر: 41441421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم:

در آینده به یک دولت انقلابی جوان جهادی نیازمندیم

موج نیوز

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که افراد مجلس انقلابی هستند دولت آینده هم باید انقلابی و جهادی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقد علی در جلسه انتخابات رییس مجمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان اظهار کرد:طبق فرموده سخنان امیرالمومنین  امانات باید به اهلش واگذار شود و یک رییس باید قدرت مبارزه با هوای نفس داشته و امانتدار خوبی برای افراد جامعه باشد.

وی به اهمیت بسیج اقشار اشاره کردو افزود: نوک پیکان بسیج، بسیج محلات است که در مجاهدت های میدانی همیشه حضور داشته اند کما اینکه بسیج بعد از چهل سال خدمت  کارکردهای جدیدی ارائه داده که در قصه کرونا شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام نقد علی از برکات بسیج سخن گفت و افزود: اوضاعی که امروز در آمریکا رخ داده ، آتش گرفتن ناو آمریکایی و خیزش عظیمی که در این کشور مشاهده می کنیم مقدمات تشکیل اسلام بزرگ است و این از ثمرات شجره طیبه بسیج است.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر بیان کرد: گروه های جهادی برنامه های خوبی داشته اند اما کافی نیست چه خانه هایی که در حال خراب شدن است ،چه محلاتی که  به دلیل ضعف بنیان اقتصادی ، اعتیاد در آن پررنگ شده و حضور بسیج به وفور احساس میشود.

ححت الاسلام نقدعلی تذکر داد: بسیجیان،  بدانید کار تمام نشده ودستگیری از مردم و ارائه خدمات اجتماعی و اقتصادی اولویت برنامه های کار واهداف بسیج باشد و موازی این وظایف ، انتخاب شوراهای انقلابی که دیانت و تقوا و عفاف و حجاب سرلوحه زندگیشان باشد.

وی از اوضاع کنونی کشور سخن گفت و ادامه داد: امروز بیست وچهار اقتصاد دان در نامه ای به رییس جمهور ارائه راهکار به این مقام دولتی داده اند و خواستار بهبودی اوضاع اقتصادی شده اند؛ امید است گوش شنوایی وجود داشته باشد چه اینکه هفت سال گوشی برای شنیدن وجود نداشت.

حجت الاسلام نقد علی هشدار داد: مجلس کنونی یک مجلس انقلابی است و در آینده به یک دولت حزب اللهی و رییس جمهور جوان انقلابی نیازمندیم و برای دستیابی به این هدف به بسیج قوی  نیازمندیم که در سیاست نیز زکاوت لازم را داشته باشد تا بتوان یک رییس جمهور انقلابی  انتخاب کرد نه شخصی که مرعوب غرب باشد .

این مقام مسئول شهرستان از بی مهری برخی مسئولان  برای اجرایی شدن طرح های افراد نخبه که باعث رفع بسیاری مشکلات می شود خبر دادو اعلام نمود: برای انجام این برنامه ها نیاز به یک روحیه جهادی است و مسئول واقعی مسئولیت را امانت خدا می داند و از بیت المال جهت منافع شخصی و حزبی و طایفه ای استفاده نمی کند.

حجت الاسلام نقد علی مشکل مفاسد اقتصادی و اجتماعی را واگذاری های خصوصی مانند پتروشیمی، نیروگاه شهید محمد منتظری و ‌..... دانست  و بیان نمود: رانت و فسادهای کلان در آن واگذاری ها ناشی از بی مدیریتی مسئولان است که درنتیجه منجر به مشکلات اقتصادی می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در پایان از عدم حضور مسئولان شهرستان اظهار گله مندی کرد و گفت: این جلسه خلاصه و چکیده بسیج شهرستان است و ارگانها در برخورد با مشکلات از بسیج کمک می گیرند اما اکنون غیبت بسیاری از مسئولان شهرستان به چشم می خورد.

 

نظر شما