شناسهٔ خبر: 41417650 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در ایران؛ تست کرونای ۲۱۶۶ نفر دیگر مثبت شد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت وبه ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۲۸ تیر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۳۵ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

۱۰ استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند

او گفت: تا کنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری بیان کرد: در استان‌های خوزستان و زنجان با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما