شناسهٔ خبر: 41411468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سفیران خارجی مقیم کشور به استان اردبیل دعوت می‌شوند

مشاور امور بین الملل استاندار اردبیل گفت: سفرای خارجی مقیم کشور برای تعامل برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به استان اردبیل دعوت می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، حسن عظیم‌زاده اظهار داشت: سفرای خارجی مقیم کشور برای تعامل برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به استان اردبیل دعوت می‌شوند و همچنین برای معرفی ظرفیت های سرمایه‌گذاری استان به سرمایه‌گذاران خارجی، با رایزنان فرهنگی کشور در خارج نیز تعاملات رو به افزایش است.

عظیم‌زاده بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده سفیران ایران در کشورهای مختلف را برای سفر به استان دعوت می‌کنیم تا بتوانیم ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف را به دنیا بیش از پیش معرفی کنیم.

وی با اشاره به سفر اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه به استان گفت: پیرو هماهنگی های به عمل آمده در آینده نزدیک معاونان حوزه های  دیپلماسی اقتصادی و حقوقی وزارت امور خارجه نیز به استان سفر می کنند.

عظیم زاده تصریح کرد: هدف از حضور سفرا و رایزنان فرهنگی در استان مشاهده نزدیک ظرفیت ها و زیرساخت های انجام گرفته برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی تلاش استاندار اردبیل برای پیگیری و تعامل با مسئولان ملی برای حضور در استان را قابل تقدیر دانست و این تلاش‌ها را گامی برای توسعه بیشتر استان عنوان کرد.

انتهای پیام/132/ح

نظر شما