شناسهٔ خبر: 41367006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادسازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر رودخانه خیرود کنار در شهرستان نوشهر

مدیر امور منابع آب شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه خیرود در محدوده روستای سید علی کیا سلطان شهرستان نوشهر طی ۱۴ روز پیگیری رفع تصرف و آزادسازی شد.

صاحب‌خبر -

 حامد عبدالهی مدیر منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نوشهر اظهار داشت: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی بستر رودخانه خیرود کنار نوشهر رفع تصرف شده و این کار با جدیت و همکاری دستگاه‌ها ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۳.۵ هکتار طی ۷ دستور به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال آزادسازی شده و اعاده وضع به حالت سابق برگشت.

عبدالهی تصریح کرد: همکاران امور منابع آب به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض کشف هر گونه تصرف غیرمجاز به سرعت اقدام‌های لازم را برای رفع تصرف انجام می‌دهند.

مدیر منابع آب خاطر نشان کرد: در راستای حفظ بیت المال از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با سودجویانی که قصد تصرف نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشد، از طریق مراجع قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان از اعضا شورای و دهیار روستای سید علی کیا سلطان، فرماندهی و جانشین کلانتری ۱۲ و همچنین حمایت حمزه علیپور دادستان شهرستان نوشهر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/

نظر شما