شناسهٔ خبر: 41343784 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی محورهای همکاری جهاددانشگاهی و ایران‌خودرو

محققان جهاددانشگاهی علاوه بر بومی‌سازی فناوری، تولید کاتالیست خودرو و توسعه‌ سیستم کنترل موتور خودرو در صدد هستند در تولید خودروهای برقی نیز گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهاددانشگاهی، نشست مشترک بررسی گزارش پیشرفت کار برطبق تفاهم‌نامه‌ گسترش همکاری‌های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه‌ حوزه‌های مرتبط با خودرو با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، و مدیرعامل شرکت تولید کننده خودرو امروز برگزار شد.

در این نشست که با گذشت کم‌تر از سه ماه از امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد، یک قرارداد و یک تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌ «خدمات فنی و مهندسی، تدوین دانش فنی، طراحی، مشاوره و ساخت قطعات اپتیک و لوازم جانبی» و «گسترش همکاری‌های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه‌ حوزه‌های مرتبط با خودرو» به امضا رسید.

دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی در این نشست با اشاره به اهمیت همکاری بخش صنعت و دانشگاهی گفت: هر جا که مدیران صنعتی به دانشگاهیان اعتماد کردند و با آن‌ها همکاری می‌کنند، سرعت کار بیشتر شده و زودتر به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان این‌که تجربیات مدیران صنعتی بسیار ارزشمند است، ادامه داد: به همکاری با شرکت خودروسازی به‌صورت بلندمدت فکر می‌کنیم و متعهد هستیم این اعتماد را با کار خوب پاسخ دهیم.

طیبی با اشاره به این‌که به‌صورت برخط پیگیر جلسات تحقق  این تفاهم‌نامه‌ هستیم، افزود: برای جهاددانشگاهی مهم است که اگر قولی دادیم به‌خوبی عملیاتی کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی هم‌چنین در رابطه با پیشنهادهای مطرح‌شده در این نشست پیرامون همکاری در تولید خودروهای برقی، گفت: در زمینه‌ی خودروهای برقی و الکتروموتورها، جهاددانشگاهی توانمندی‌های خوبی دارد و آماده‌ی همکاری است.

تفاهم‌نامه‌ای نیز در رابطه با «گسترش همکاری‌های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه‌حوزه‌های مرتبط با خودرو» منعقد شد.

نظر شما