شناسهٔ خبر: 41341090 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تأسیس مرکز نوآوری راه‌آهن با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به زودی مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تأسیس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن در ساختمان راه‌آهن راه‌اندازی شد.

در این مراسم سعید رسولی مدیر عامل راه‌آهن اظهار داشت: امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید و همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

مدیر عامل راه‌آهن افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد، محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است.

بنا بر این گزارش در ادامه این مراسم وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نگاه به آینده برای قله‌های جمهوری اسلامی اسلامی و نقشه راه مثمرثمر و مفید داریم و حرکت رو به جلو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنیم.

محمد اسلامی افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن با 24 مسأله اساسی در بحث زیرساخت‌ها، سامانه‌ها و شیوه‌نامه‌ها که برای آن تبیین شده است، آغاز به کار می‌کند و تحول چشمگیری در بستر زمان برای راه‌آهن به وجود خواهد آورد. جایگاه راه‌آهن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتقاء می‌دهد و رضایت‌مندی مردم افزایش می‌یابد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی تعاملی یکپارچه، دوسویه و مستمر بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

نظر شما