شناسهٔ خبر: 41339497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارخانه نوآوری البرز راه‌اندازی می‌شود

استاندار البرز گفت: در ماه های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور امضا شد و این امکان مهم بزودی به سرانجام می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در موقوفه عقیق کرج که روز سه شنبه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صورت گرفت، گفت: این مکان پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص داده شده است.

در چهل روز اخیر این دومین حضور ثمربخش اوقاف و امور خیریه کشور در البرز است

 

وی ادامه داد: در چهل روز اخیر این دومین حضور ثمربخش اوقاف و امور خیریه کشور در البرز جهت اقدامات تولیدی و دانش بنیان است.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری است، گفت: در ماه های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور امضا شد و این امکان مهم بزودی به سرانجام می رسد.

فاز اول کارخانه نوآوری البرز تا قبل از شروع پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد

 

وی افزود: فاز اول کارخانه نوآوری البرز تا قبل از شروع پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد و باغ عقیق نیز می‌تواند برای حضور و پویایی شرکت‌های دانش بنیان البرز عرصه ای مناسب باشد.  

استاندار البرز اضافه کرد: رئیس محترم اوقاف و امور خیریه کشور جهت ساماندهی این موقوفه و مهیا سازی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به همکاران خود در البرز ماموریت دادند.

وی گفت: در استان نیز برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت شکوفایی این مکان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

این مکان در مسیر تردد 14 استان کشور، نزدیک پایتخت و نزدیک به فرودگاه‌های پیام و مهرآباد میباشد و نقطه امید فعالان دانش بنیان است

 

شهبازی افزود: این مکان در مسیر تردد 14 استان کشور، نزدیک پایتخت و نزدیک به فرودگاه‌های پیام و مهرآباد است و نقطه امیدی برای فعالان عرصه‌‌های دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: عزم سازمان اوقاف کشور در مسیر توسعه و عمران و تولید با استفاده از امکانات و موقوفاتش را ارج می نهیم.

انتهای پیام/ج/ی

نظر شما