شناسهٔ خبر: 4131145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گل‌محمدی: پیکان خیلی سخت گل می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پیکان نظم دفاعی خوبی دارد و به سختی گل می‌خورد.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پیکان نظم دفاعی خوبی دارد و به سختی گل می‌خورد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان درباره این بازی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم سال نو و نوروز باستانی را پیشاپیش به همه هموطنان شادباش بگویم. امیدوارم که سال خوب، پربرکت و همراه با سلامتی را در پیش داشته باشند. بازی سختی را فردا مقابل پیکان پیش رو داریم. این تیم نظم دفاعی خوبی دارد و خیلی سخت گل می‌خورد. بازیکنان تاثیرگذار بزرگی هم دارند که می‌توانند برای تیم‌شان مفید واقع شوند.

وی ادامه داد: ما هم در دو، سه ماه گذشته روند خوبی را داشتیم در ادامه همین روند سعی می‌کنیم فردا بازی خوب، باکیفیت و تماشاگرپسندی را انجام دهیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به انگیزه بالای تیمش برای پیروزی در این مسابقه خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و بتوانیم با دست پر به اصفهان برگردیم. گرفتن این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است و ما را به گرفتن سهمیه از طریق لیگ امیدوارتر می‌کند.

وی با بیان این که بازیکنان تیمم به یک خودباوری رسیده‌اند، افزود: علی‌رغم این که کار سختی داریم ولی اعتماد به نفس بازیکنان بالاست. در هر صورت امیدوار هستیم که این اعتماد به نفس باعث نشود که تمرکزمان کم شود.

گل‌محمدی درباره وضعیت محرومان و مصدومان تیمش نیز اظهار کرد: ما سه بازیکن را در اردوی تیم ملی امید داریم که البته یکی از آنها به تیم‌مان بازگشت. عباسی و اسماعیل فرهادی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. ان‌شاءالله با بازیکنان جوانی که داریم، بتوانیم خلاء این بازیکنان غایب را پر کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره‌ حضور دو بازیکن تیمش در اردوی تیم امید و این که آیا این موضوع به ضرر تیمش خواهد بود یا خیر، گفت: می‌توانیم به میدان نرویم؛ چرا که سه بازیکن ما در اردوی تیم امید بودند و طبق قانون می‌توانستیم برابر پیکان ظاهر نشویم ولی اگر بازی نمی‌کردیم وقفه‌ای یک ماهه در بین دیدارهای ما می‌افتاد که این باعث می‌شد از شرایط مسابقه دور شویم. بازی کردن در این مسابقه به ما کمک می‌کند تا روند قبلی خود را ادامه بدهیم و ریتم نتیجه‌گیری‌مان را حفظ کنیم. به هر حال اگر به ضرر ما تمام شود که خودمان خواسته‌ایم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

نظر شما