شناسهٔ خبر: 41207256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

۶ شهر مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا/ احتمال برقراری محدودیت‌های جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در 6 شهر این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ایلنا"،سید عباس موسوی گفت: درحال حاضر شهرهای نوشهر، بهشهر، آمل و بابل در وضعیت قرمز کرونایی هستند و در قائمشهر و رامسر وضعیت نارنجی برقرار است.

وی گفت: به دلیل نزدیکی شهرهای استان مازندران، سرعت شیوع کرونا در استان به شدت درحال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تا چند هفته پیش درخصوص مهار ویروس کرونا بی نظیر عمل کردیم و از مرحله اول کنترل و کاهش این بیماری نیز عبور کردیم اما به دلیل عدم رعایت آحاد هم استانی‌ها بعد از بازگشایی ها و رفع محدودیت ها ، شاهد گسترش این بیماری هستیم.

موسوی هشدار داد که چنانچه وضعیت شیوع کرونا به همین منوال تداوم یابد، احتمال برقراری محدودیت‌های مجدد و تعطیلی شهرها وجود دارد.

وی تعداد بستری‌های مربوط به کرونا در مراکز درمانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را 563 نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه در شرایط کاملا متفاوتی نسبت به اسفند 98 به سر می‌بریم، گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص تخت های ویژه و عادی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با قدردانی از تلاش کادر درمانی در استان در ایام کرونا گفت: به منظور تشویق همکاران کادر درمانی تاکنون طی دو مرحله 180 میلیارد ریال به حساب کادر درمانی واریز شده است.

نظر شما