شناسهٔ خبر: 41206634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفتگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

اعتبارنامه تاجگردون با رأی مخفی رد شد/ گزارش رئیس کمیسیون تحقیق مجلس از جلسه مجلس با محوریت اعتبارنامه تاجگردون

فرشته صائمی

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس در خصوص جلسه مجلس با محوریت اعتبارنامه تاجگردون گفت: همه مراحل از شروع بررسی این پرونده در شعبه و از آنجا به کمیسیون تحقیق و از کمیسیون به صحن طبق روال قانونی طی شد.

صاحب‌خبر -

«علی‌اصغر خانی»، رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی، در رابطه با جلسه امروز مجلس با موضوع اعتبارنامه تاجگردون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: پس از بررسی و تصمیم نهایی شعب و ارائه آن به کمیسیون تحقیق و ارایه بررسی‌های لازم و جمع‌بندی کمیسیون طبق قانون، موضوع اعتبارنامه در صحن غیر علنی امروز مطرح شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه به مدت یک ربع زاکانی به عنوان مخالف اعتبارنامه و ۲۷ دقیقه تاج گردون در دفاع از اعتبارنامه خود در صحن صحبت کرد. لازم به ذکر است تاجگردون ۳ دقیقه از وقت خودش را به پزشکیان داد.

خانی با اشاره به جمع‌بندی جلسه امروز مجلس تصریح کرد: در مجموع نمایندگان ملت، پس از استماع صحبت های مخالف و دفاعیات تاج گردون و پزشکیان،  در صحن علنی رای گیری مخفی انجام شد و در نهایت اعتبارنامه تاجگردون رد شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: فرآیند طی شده طبق پروتکل قانونی بوده است و همه مراحل از شروع بررسی این پرونده در شعبه و از آنجا به کمیسیون تحقیق و از کمیسیون به صحن، طبق روال قانونی صورت گرفت و با رأی امروز هم، همه ما نمایندگان و مردم باید تابع قانون باشیم. 2/5

بیشتر بخوانید:

نظر شما