شناسهٔ خبر: 41124353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پارس جنوبی جم برابر استقلال نسبت به داوری دغدغه دارد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باتوجه به اینکه استقلال تیمی پرطرفدار است و برخی از رسانه‌ها هم به دنبال موفقیت این تیم هستند با فضایی ایجاد شده داوری بازی‌های این تیم برای داوران کمی سخت است.

صاحب‌خبر -

هومن افاضلی روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: اکنون ما هم کمی از داوری نگران هستیم و با شناختی که از تیم داوری دارم امیدوارم بازی تحت تاثیر حاشیه‌های چند هفته اخیر نباشد و داوران تمرکزشان را روی داوری بگذارند. 

وی در ارتباط با ابتلای هشت بازیکن تیم استقلال به ویروس کرونا نیز اضافه کرد: مسئله کرونا دغدغه همه تیم‌هاست و با در نظر گرفتن این مسئله بود که من از زمان تعطیلی لیگ تا به امروز جزو مخالفان شروع دوباره مسابقات بودم، چون این‌ اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم.

افاضلی ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم، از این هشت نفر تعدادی  جزو کادر هم هستند و فقط دو سه نفرشان بازیکن هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به‌هرحال این اتفاق جای تاسف دارد و امیدوارم این بازیکنان زودتر خوب شوند. 

افاضلی ادامه داد: بازیکنان مبتلا شده بازیکنان تأثیرگذاری هستند و دوست داشتم در بازی فردا حضور داشته باشند و این اتفاق امروز گریبان‌گیر استقلال شده و ممکن است فردا برای ما پیش بیاید. 

وی عنوان کرد: استقلال به لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و می‌تواند جبران کند،‌ اما اگر چنین شرایطی برای ما پیش بیاید، کارمان سخت می‌شود.

افاضلی ادامه داد: همه تیم‌ها در معرض این خطر هستند و امیدوارم خداوند عنایت کند و اتفاق فاجعه‌باری رخ ندهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: نمی‌دانم که مجیدی با استقلال آخرش به کجا می‌رسد،‌ ولی امیدوارم به غیر از بازی با ما موفق باشد چرا که وی جز سرمایه‌های اجتماعی  ورزش است و مطمئنم در دراز مدت خودش را در مربیگری نشان خواهد داد.

افاضلی درباره روز جهانی ورزشی‌نویسان عنوان کرد: خبرنگاران انعکاس‌دهنده اتفاقات به هواداران هستند و این قشر زحمتکش به اندازه‌ زحمتی که می‌کشند مزد نمی‌گیرند.

وی افزود: این‌ افراد نقش زیادی در فوتبال دارند و خیلی تاسف برانگیز است که آنها را در ورزشگاه نمی‌بینم و امیدوارم هرچه زودتر با بهبود شرایط خبرنگاران به ورزشگاه بیایند. 

افاضلی اظهارداشت: امیدوارم روزی بشود که خبرنگاران ورزشی به اندازه زحمتی که می‌کشند مزد بگیرند و زندگی بهتری داشته باشند.

استقلال تهران و پارس جنوبی جم یکشنبه در جم به مصاف یکدیگر می‌روند.

پرواز امروز استقلالی‌ها به عسلویه به دلیل مبتلا شدن چند بازیکن آنها به کرونا به تعویق افتاده و بدین ترتیب فرهاد مجیدی نیز به نشست خبری پیش از بازی نمی‌رسد.

نظر شما