شناسهٔ خبر: 41114223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ظریف فردا به مجلس می‌رود

وزیر امور خارجه کشورمان فردا (یکشنبه) در صحن علنی مجلس در خصوص مسایل مختلف برجام و تحریم‌ها به نمایندگان گزارش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، افزود: محور گزارش آقای محمد جواد ظریف در جلسه فردا به نمایندگان مجلس، در خصوص وضعیت روابط خارجی، قطعنامه شورای حکام، اقدامات آمریکا علیه ایران، مسایل مختلف برجام و موضوع تحریم‌ها و اینستکس خواهد بود.

آقای ذوالنوری تصریح کرد: در این جلسه همچنین نمایندگان به قید قرعه سوالات خود را از آقای ظریف مطرح خواهند کرد.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز به جلسه (یکشنبه) هفته آینده موکول شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی همچنین از حضور آقای علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست روز (یکشنبه) کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

به گفته آقای ذوالنوری، بحث شورای حکام، اقدامات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پس از خروج آمریکا از برجام، کاهش تعهدات هسته‌ای ایران، موضوع سایت نطنز و اتفاقاتی که برای یکی از ساختمان‌های آن روی داده است از محور جلسه فردا (یکشنبه) کمیسیون امنیت ملی خواهد بود و آقای صالحی درباره آن‌ها گزارش ارائه می‌دهد و نمایندگان سوالات خود را مطرح خواهند کرد.

مجلس شورای اسلامی هفته جاری روز‌های یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت.

نظر شما