شناسهٔ خبر: 41110769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت بازار سرمایه مورد توجه قرار گیرد

گروه استان‌ها - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: رونق بورس با عدم مدیریت در آینده به معضلی جدی تبدیل می‌شود که به همین منظور باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت بازار سرمایه مورد توجه واقع شود.

صاحب‌خبر -

سید غنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ایجاد بسترهای لازم برای حضور مردم در بازار سرمایه به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است تا بتوانیم شرایط متعادلی را فراهم کرده و از التهاب در جامعه بکاهیم.

وی با اشاره به این که ایجاد زیرساخت‌ها در بورس و سرمایه می‌تواند جوابگوی مناسبی برای جلوگیری از التهابات باشد گفت: رصد فعالیت کارگزاری‌ها به صورت مستمر جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه باید تقویت و رفع اختلالات کارگزاری‌ها نیز با هدف رشد بورس مبنای کار باشد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس بیان کرد: توسعه اقتصادی و مقابله با آفت‌های آن در مجلس مطرح می‌شود تا بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های مهم امروز را برطرف کرده و برای رفع آنان اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار دهیم.

نظری خانقاه بیان کرد: رونق بورس با عدم مدیریت در آینده به معضلی جدی تبدیل می‌شود که به همین منظور باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت بازار سرمایه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به این ترتیب کسب و کارهای خرد را هم رونق بخشیم.

وی تصریح کرد: باید دست دلالان را از بازار اقتصادی کوتاه کرد که اهمیت به کسب و کار اینترنتی گزینه مناسبی در این زمینه است تا بتوانیم فضای مناسبی برای ایجاد اشتغال فراهم کرده و بروکراسی‌ها و کاغذبازی‌ها را کنار بگذاریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در راستای توسعه برنامه‌های اقتصادی همگام‌سازی وزارت صمت با تکنولوژی‌های جدید از اهم مواردی است که باید با ایجاد فضاهای استارتاپی مورد توجه واقع شود که در این زمینه مجلس نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/132/ ع

نظر شما