شناسهٔ خبر: 41026971 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراهم شدن امکان برگزاری امتحان تلفنی دانشگاه برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند

رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره گفت‌: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا دانشجویانی که دسترسی به اینترنت ندارند از طریق تلفن بتوانند امتحان پایان ترم خود را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

یوسف خجیر رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری، درباره چگونگی برگزاری امتحانات و دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند، گفت: نوع امتحان به نحوی است که اگر اینترنت قطع و وصل شود دانشجو مجدداً می‌تواند وارد سامانه شود و امتحان را ادامه دهد. 

* بانک سوالات در سامانه موجود است

وی افزود: امتحانات به صورت غیرحضوری در بازه زمانی ۹۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود؛  البته با وجود اینکه دانشجویان با قطع و وصل شدن اینترنت مواجه شوند شرایطی فراهم شده که دانشجویان می‌توانند در ۵-۴ ساعت به سوالات پاسخ دهند. 

رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اضافه کرد: بانک سوالات وجود دارد و دانشجو با هر بار وارد شدن به سامانه، سوالات جدید در اختیارش قرار می‌گیرد به نحوی که  سوالات پاسخ داده شده قبل نیز محفوظ مانده و محاسبه می‌شود. 

خجیر درمورد برگزاری امتحانات دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا با مشکلاتی مواجه‌ هستند، گفت: ۲ نفر از دانشجویان به اینترنت دسترسی نداشتند که با هماهنگی‌های صورت گرفته به صورت تلفنی و غیرحضوری امتحان از آنها گرفته شد. 

انتهای پیام/

نظر شما