شناسهٔ خبر: 41022687 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرتور ملو به یوونتوس پیوست / رسمی

علیرضا نجاتی

معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ نهایی شد. آرتور ملو به یوونتوس پیوست و میرالم پیانیچ نیز بازیکن بارسلونا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - همان طور که پیش تر در طرفداری خوانده بودید، معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ میان بارسلونا و یوونتوس قطعی شد و  انتقال آرتور ملو هافبک 23 ساله برزیلی از بارسلونا به یوونتوس حالا رسما صورت گرفت.

به گزارش وب سایت بارسلونا، آرتور ملو پس از شرکت در تست پزشکی یوونتوس در مرکز جی مدیکال تورین، با امضای قراردادی پنج ساله تا سال 2025 به یوونتوس پیوست. ارزش انتقال آرتور ملو از بارسلونا به یوونتوس، 72 میلیون یورو همراه با 10 میلیون یورو پاداش است. رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر ایتالیایی، دستمزد سالانه آرتور ملو در یوونتوس را 5 میلیون یورو همراه با پاداش ذکر کرده که این رقم طی سال های بعدی قرارداد می تواند به 7 میلیون یورو با پاداش برسد. میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله یوونتوس نیز به بارسلونا می پیوندد تا جانشین آرتور ملو شود. آرتور ملو و میرالم پیانیچ تا پایان فصل 20-2019 در تیم های کنونی خود یعنی بارسلونا و یوونتوس خواهند ماند.

عملکرد آرتور ملو در بارسلونا و تیم ملی برزیل

آرتور ملو که در تابستان 2018 با 31 میلیون یورو از گرمیو به بارسلونا پیوست، طی 72 بازی برای بارسلونا در تمام مسابقات موفق به ثبت 4 گل و 6 پاس گل شده است. آرتور همچنین 20 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

در همین راستا بخوانید:

  • آرتور ملو به یوونتوس پیوست / غیر رسمی
  • میرالم پیانیچ به بارسلونا پیوست / غیر رسمی
  • جزییات توافق آرتور ملو با یوونتوس؛ دستمزدی که می تواند به 7 میلیون یورو برسد
  • آرتور ملو و میرالم پیانیچ تست های پزشکی خود را سپری کردند
  • آرتور ملو و میرالم پیانیچ تا پایان فصل جاری در باشگاه هایشان خواهند ماند

نظر شما