شناسهٔ خبر: 40998880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار همدان:

روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان صعودی است

استاندار همدان، گفت:روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان صعودی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان همدان با بیان اینکه همراهی مردم و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و زحمات ستاد استانی قابل تقدیر و تشکر است، گفت: تا کنون اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در استان همدان  در مقابله با کرونا صورت گرفته است و شرایط استان همدان نسبت به خیلی از استان ها بهتر است اما کار و تلاش برای این حوزه با تمام توان و بیشتر از گذشته ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان از استان‌های پیشرو در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا بوده است، گفت: علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی باید برای هر دستگاه اجرایی پروتکل‌های نظارتی نیز تعریف و تدوین شود..

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای استفاده از ماسک، مکان‌ها و کانون‌های پرخطر را شناسایی و در این مکان استفاده از ماسک را الزامی کنید، گفت: در مکان‌ها و کانون‌های پرخطر، نظارت جدی انجام شود و با افرای ‌که رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی و جدی شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت استان همدان زرد است، گفت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان صعودی  است لذا باید فاصله گذاری فیزیکی  رعایت شود

شاهرخی برگزاری هر گونه مراسم شادی و عزا در استان همدان را ممنوع اعلام کرد و گفت: متولیان در صورت برگزاری هرگونه اجتماع برخورد قانون لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: مردم  توجه کنند اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود، ویروس ‌کرونا بیش از پیش در بین مردم سرایت پیدا می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما