شناسهٔ خبر: 40988651 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

درآمد زایی شهرداری از محل پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی

اعضای شورای شهر لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک را به تصویب رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بررسی لایحه شهردار تهران درباره تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران در دستور کار دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۸ تیرماه برگزار شد قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در گذشته زمانی که در سطح شهر حادثه‌ای رخ می‌دهد مراجع قضایی استعلام تصاویر دوربین را انجام می‌دهند و باید گفت نگهداری تصاویر هزینه زاست و به همین دلیل شهرداری لایحه‌ای در این زمینه ارائه کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: زمانی که سندی مانند لوح‌فشرده ارائه می‌شود تعرفه تعیین شده است و ما با بخش ارائه گزارش مکتوب مخالفت کردیم و مبلغی که برای آن در نظر گرفته شده است ۸۰ هزار تومان است.

علیخانی ادامه داد: درآمد حاصل به خزانه شهرداری و به حساب شرکت کنترل ترافیک واریز می‌شود.

پس از توضیحات رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران لایحه شهردار تهران درباره تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد و در نهایت اعضای شورای با ۱۴ رای موافق کلیات لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی درباره تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک را به تصویب رساند.

گفتنی است سالانه ۱۲ هزار استعلام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

نصب دوربین کنترل ترافیک در 30 پایانه تاکسیرانی

پرونده ی نصب غیرقانونی آنتن ها هم چنان درمانده است

انتهای پیام/

نظر شما