شناسهٔ خبر: 4097335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار تهران به شورایاران محله خود رای داد

تهران- ایرنا- شهردار تهران دقایقی قبل با شرکت در انتخابات، شورایاران محله خود را انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر قالیباف پس از بازدید از ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران با حضور در مسجد الزهرا(س) در منطقه 4 شهرداری در این انتخابات شرکت کرد.

شهردار تهران حضور مردم در این انتخابات را غیرقابل توصیف بیان کرد و گفت: مردم به این انتخابات اقبال نشان داده و با حضور گسترده خود در انتخاب شورایاران محله بلوغ فرهنگی و اجتماعی خود را اثبات کردند.

وی با بیان اینکه به هنگام ثبت نام اولیه از داوطلبان شرط ساکن بودن در محلات را به عنوان شرط اصلی ذکر کردیم گفت: در انتخابات باید دولت و ثبت احوال امکاناتی در اختیار ما قرار می داد که رای دهندگان را به نوعی کنترل کنیم اما در این انتخابات این امکان در اختیار قرار نگرفت و هر شهروندی از هر محله ای می تواند رای خود را به صندوق محله دیگر بیاندازد.

چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران صبح امروز(جمعه) به صورت همزمان در سطح 354 محله شهر تهران آغاز شد.

برای برگزاری این دوره از انتخابات 2هزار شعبه اخذ رای در 354 محله شهر تهران برپا شده و 4 هزار و 800 نفر بر اجرای صحیح آن نظارت دارند.

همچنین 13 هزار و 815 نفر در محلات مختلف شهر تهران کاندید چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها هستند که از این تعداد سه هزار و 504 نفر به عنوان شورایار انتخاب می شوند.

شورایاران از نیمه دوم فروردین ماه سال 94، فعالیت خود را در محلات مختلف شهر تهران آغاز می کنند.

این انتخابات تا ساعت هشت امشب تمدید شد.

تهرام/7243/1348

نظر شما