شناسهٔ خبر: 40952508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت "حاج حسین همتی"

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج حسین همتی، در پیام‌هایی جداگانه، عروج ملکوتی این جانباز سرافراز را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم به شرح زیر است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت حاج حسین همتی جانباز ۷۵ درصد ، سنگر ساز بی سنگر و یادگار ۸ سال دفاع مقدس را دریافت کردم. به راستی که جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهادند و حال عطر شهادت آنها تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه ما خواهد بود.

حسین همتی عزیز بعد از سال‌ها تلاش در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام و پس از سال ها تحمل کهنه زخم هایی از دوران پر افتخار دفاع مقدس که از ایشان گنجینه صبر و تحمل و استواری، ساخته بود به شهادت رسید.

عروج روح یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان را به همه رزمندگان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، یادگاران جبهه و جنگ و خانواده محترم شهید همتی والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جزیل، تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

سیدمحمدعلی آل هاشم/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جانبازان اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی هستند که وجودشان، جامعه را با یاد شهدا عطرآگین می‌کند.

امروز حاج حسین همتی، یکی دیگر از فرماندهان شجاع و خستگی‌ناپذیر جنگ تحمیلی و رئیس اداره ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی، آسمانی شد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اینجانب عروج این جانباز سرافراز را خدمت مردم شهیدپرور استان و خانواده معزز ایشان و دوستان و همرزمانش تسلیت می‌گویم.

خداوند متعال او را با شهدا و صالحان محشور و نزد خود روزی خواهد داد. روحش شاد و راهش پررهرو باد.

انتهای پیام

نظر شما