شناسهٔ خبر: 40952182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آبادان توزیع شد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به نحو مناسبی در این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رزمایش با همکای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان اجرا شد.

وی افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، شکر، شامپو، صابون و رب گوجه فرنگی است که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان هر منطقه توزیع شد.

امام جمعه آبادان با قدردانی از فعالان این همدلی و همکاری خیران گفت: با اجرای سومین مرحله امید است به یاری خدا و همت موسسه‌های خیریه و نهادهای منطقه این حرکت تداوم یابد.

حجت‌ الاسلام ابراهیمی‌پور تصریح کرد: همکاری خیران در کنار همراهی مسوولان برای ادامه کمک به نیازمندان واقعی منطقه در شرایط کرونایی موجود، بسیار ضروری است.

وی افزود: مساجد شهرستان آبادان در این مدت ضمن شناسایی افراد نیازمند و کسانی که تاکنون نیازمند نبودند اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌ اند.

امام جمعه آبادان گفت: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و مردم آبادان هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

به گزارش ایرنا، در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر کردند.

نظر شما