شناسهٔ خبر: 40949513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رهاورد سفر عضو کمیسیون تحقیق به کهگیلویه و بویراحمد؛

اطلاعات قابل استناد و محکمی از تاجگردون به دست آورده‌ام

عضو کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی به بیان کلیاتی از سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس با آغاز به کار مجلس یازدهم و بررسی اعتبارنامه منتخبان، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مورد اعتراض قرار گرفت و پس از کش و قوس های فراوان و پس از بررسی 15 روزه در کمیسیون تحقیق تایید شد.

اما پس از تایید در کمیسیون تحقیق نیز، حواشی این مساله پایان نپذیرفت و مساله به رای گذاشتن در صحن علنی مجلس مورد تردید قرار گرفت به گونه ای که عده ای اعتقاد دارند بر اساس قانون باید به رای گذاشته شود اما برخی دیگر چنین نظری ندارند.

در این میان یکی از نمایندگانی که عضو کمیسیون تحقیق بود و به صورت حضوری در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحقیق در خصوص غلامرضا تاجگردون پرداخته بود، حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد است.

نیک بین به تازگی خبر از سفر به شهرهای یاسوج، گچساران و باشت و دیدار با برخی از چهره های سیاسی و فرهنگی خبر داد و اعلام کرد به زودی اطلاعات جدید در خصوص مسائل مربوط به منتخب گچساران و باشت ارائه خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نیک بین در همین خصوص در گفتگوی کوتاه با صبح زاگرس گفت: روز پنج شنبه هفته آینده در یک کنفرانس خبری همه موارد را اعلام می کنم و با توجه به این که باید صحن علنی به صورت محرمانه مطرح شود فعلا نمی توان جزئیاتی اعلام کرد.

وی تاکید کرد: در این سفر مطالب جدید، قابل استناد و محکمی به دست آورده ایم.

نیک بین در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن مساله اعتبارنامه تاجگردون و رای گیری برای تایید یا رد آن در صحن علنی مجلس گفت: بر اساس قاعده باید در صحن مطرح شود.

انتهای پیام/

نظر شما