شناسهٔ خبر: 40941305 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمار جدید از توحش رژیم سعودی در بمباران یمن

عربستان سعودی در یک هفته اخیر میزان حملات خود علیه مردم بی دفاع یمن را افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح نیرو‌های یمنی اعلام کرد: در یک هفته اخیر رژیم سعودی بیش از ۴۰۰ حمله هوایی علیه مردم یمن انجام داده است.

بر این اساس، وی خاطر نشان کرد: در یک هفته اخیر شاهد افزایش حملات رژیم سعودی در مناطق مختلف یمن از جمله الجوف، صعده، مارب، الحدیده و البیضا بودیم. آن‌ها ۲۵ حمله زمینی و ۴۰۰ حمله هوایی علیه مردم یمن انجام دادند.

این مقام یمنی افزود: از زمانی که عربستان مدعی پذیرش آتش بس در یمن به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ نهم آوریل شد، بیش از ۱۹۵ حمله زمینی و ۲ هزار و ۹۰۰ حمله هوایی علیه مردم بی دفاع یمن انجام داده است.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در این باره گفت: ما تجاوزات رژیم سعودی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت. ما قادر هستیم با حملات پهپادی و موشکی گسترده‌تر و بزرگتر، عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار دهیم.

وی گفت: اقدام انگلیس و دیگر کشور‌ها در محکوم کردن حملات یمن به عمق خاک سعودی هیچ ارزشی ندارد و حملات موشکی و پهپادی به خاک عربستان سعودی در راستای دفاع از خویشتن است و تاکنون مواضع مهم سعودی را هدف گرفتیم.

انتهای پیام/

نظر شما