شناسهٔ خبر: 40940338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست خانگی تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر هوادار تهران

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین بازی خود پس از شیوع بیماری کرونا در یک بازی خانگی مغلوب تیم هوادار تهران شد.

صاحب‌خبر -

در جریان این دیدار که پنجشنبه شب در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد،  تیم فوتبال هودار تهران با نتیجه یک بر صفر برابر میزبانش سپیدرود رشت به برتری رسید تا هر سه امتیاز شیرین این بازی خارج از خانه را کسب کند.

این مسابقه از سری دیدارهای معوقه هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، زیر نور پروژکتورها و به دلیل شرایط کرونایی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار دو تیم بازی متعادل و برابری را از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم سپیدرود و هوادار تهران فرصت گلزنی داشتند اما نتوانستند از فرصت های خود سود ببرند تا نیمه اول این بازی بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز به خصوص تا دقیقه ۶۵ دو تیم همانند نیمه اول، یک بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند اما در دقیقه ۷۰، سانتر حمید کاظمی بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران با اشتباه دروازبان سپیدرود رشت به گل تبدیل شد تا تیم میزبان در این بازی خانگی به شکست نزدیک شود.

پس از این گل، تیم سپیدرود رشت که از حضور طرفداران خود محروم بود بر بازی تسلط بیشتری یافت به خصوص در دقایق پایانی و تلف شده این دیدار فرصت های مناسبی نیز بدست آورد اما در نهایت نتوانست از این فرصت ها سود ببرد تا در نهایت تیم هوادار تهران با نتیجه یک بر صفر در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسد.

قضاوت این دیدار را  محمدحسین ترابیان با کمک های وحید سیفی و بابک خسروی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه بهنام لایقی فر، نوید حیدری و مهیار نوری از سپیدرود رشت،  حمید کاظمی ، حامد زمانی و امیرحسین پورمحمد از تیم هوادار تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب میکاییل ایمن تراج، هومن ربیع زاده، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی، مهیار نوری، ابوالفضل قربانی، یاسر حاتم زاده (بابک عبدالله زاده)، میثم کریمی، نوید حیدری ( پویا نزهتی)، جواد آقایی پور و محمد شادکام و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف تیم هوادار تهران رفت.

همچنین تیم هوادار تهران نیز با ترکیب علی محسن زاده، جهانبخش ذبیحی طاهر، حامد زمانی، امیر حسین صالحی، امیرحسین پورمحمد، وحید امانی، سپهر روزی طلب، امیرحسین فشنگچی، صادق رضائیان، مجتبی محبوب مجاز ( علی هزامی) و احسان پیرهادی (حمید کاظمی) و با سرمربیگری رضا عنایتی رو در روی سپیدرود رشت قرار گرفت.

با توجه به انجام این دیدار که تنها بازی عقب افتاده رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود، تیم هوادار تهران با کسب ۳۶ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفتند.

نظر شما