شناسهٔ خبر: 40940201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با خانواده شهدا

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با خانواده شهیدان صفایی فرد و شیرافکن در تبریز دیدار وگفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه معاونین قضایی و دادستان مرکز استان با حضور در منزل خانواده شهید بهروز صفایی فرد و شهید حسن شیرافکن ضمن دیدار با خانواده شهدا به مقام شامخ این دو شهید والامقام ادای احترام کرد.

او  در این دیدار گفت: اگر امروز در کشورمان در آرامش هستیم، در مقابل دشمنان حرفی برای زدن داریم و اقتدار نظام ما در حدی است که در دنیا سرافراز و سربلند هستیم همگی در سایه تلاش و زحمات تمامی ایثارگران و شهدای گرانقدر و خانواده محترم این عزیزان است.

او ضمن تقدیر از مساعدت‌های مدیر کل محترم صدا و سیمای استان در جهت پوشش خبری برنامه‌های دادگستری استان نیز گفت: خانواده شهدا چراغ هدایت اند واز قدر و منزلت بالایی در میان مردم برخوردارند و ما که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و امام راحل در این منصب ایستاده ایم، خادم مردم و خانواده معظم شهدا هستیم.

گفتنی است؛ شهید بهروز صفائی فرد در سال ۱۳۲۶ در تبریز به دنیا آمد ودر پنجم آذرماه سال ۶۸ در حین ماموریت در منطقه بند ارومیه به دست ضد انقلاب ترور و به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین شیر افکن در سال ۱۳۴۵ در تبریز به دنیا آمد و در سیزدهم آبان ماه سال ۶۲ در منطقه پنجوین در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما