شناسهٔ خبر: 40940145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عزت و اقتدار ما در سایه اطاعت از، ولی امر مسلمین است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: عزت و اقتدار ما در سایه اطاعت از، ولی امر مسلمین جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عباسقلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید حامد جوانی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با بیان اینکه با اطاعت از فرامین امام راحل توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شویم و خطرناک‌ترین تهدید‌ها را دفع کنیم خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار ما در سایه اطاعت از، ولی امر مسلمین جهان است.

او افزود: شهدا جان دادند که ما با عزت و آرامش و امنیت زندگی کنیم و دچار مشکل نشویم چرا که دشمن با انواع تحریم‌ها، ترور، حمله، فتنه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره قدم برداشته، اما به یاری خدا و به درسایه خون با برکت شهدایمان توانستیم در مقابل این همه تهدید‌ها سربلند بیرون بیاییم.


او افزود: باید به وصیت نامه شهدای مان نگاه کنیم چرا که می‌بینیم اطاعت بی، چون و چرا از ولایت فقیه را به ما سفارش کرده اند، لذا می‌توانیم با اطاعت از، ولی امر مسلمین جهان تمامی مشکلات جامعه را حل کنیم.


سردار عباسقلیزاده خاطرنشان کرد: دشمن جرآت تقابل با ملت ایران را ندارد چرا چه به برکت خون شهدا و درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری و امام راحل و به پاس مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی به دنیا نشان دادیم که ملت ما شهادت دارد، اما اسارت ندارد.


او ادامه داد: روحیه‌ی شهادت‌طلبی ما را از فتنه داعشی‌ها نجات داد، خود دشمنان اعتراف کردند که داعش را برای شکست ایران ایجاد کردند، اما تدبیر رهبری و شجاعت سردار سلیمانی ها، فتنه‌های آمریکا را از هم پاشید و در نطفه خفه کرد.


گفتنی است: شهید حامد جوانی از شهدای مدافع حرم در ۲۶ آبانماه ۱۳۶۹ در تبریز بدنیا آمد و در چهارم تیر ماه سال ۱۳۹۴ در ادلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/

نظر شما