شناسهٔ خبر: 40940036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه فردا در همه شهرستان های لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: نماز جمعه فردا ششم تیرماه در خرم آباد و همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: فردا ششم تیرماه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در خرم آباد و همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جمعه در همه شهرستان های اندیشیده شده تا نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: نمازگزاران مُهر، سجاده، ماسک و دستکش همراه داشته باشند و نماز جمعه با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: عصر امروز مصلی های نماز جمعه ضدعفونی می شوند و فردا صبح نیز محوطه های مصلی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

وی بیان کرد: در ورودی مصلی ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط نیروهای پشتیبانی در اختیار نمازگزارانی که ماسک همراه نداشته باشند، قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد: طی چند هفته گذشته نماز جمعه در برخی از شهرستان های استان برگزار شد اما فردا نماز جمعه در همه شهرستان ها و مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما