شناسهٔ خبر: 40938621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار اندیمشک خبر داد

تشدید بازرسی از اصناف در اندیمشک

جهانگیری از تشدید بازرسی‌های اصناف در اندیمشک خبر داد و گفت: در بازدید از ۳۰ واحد صنفی، هشت واحد به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۵ تیر) در جمع خبرنگاران، از تشدید بازرسی‌های اصناف در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی به‌صورت روزانه ادامه دارند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: امروز بازرسی از ۳۰ واحد صنفی صورت گرفت که هشت واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شد.

 

وی با بیان اینکه برای عبور از وضعیت قرمز نیازمند همکاری مردم هستیم اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک مربوط به حضور شهروندان در مراسم‌ها است، مردم نباید در تجمع‌ها و مراسم‌های عروسی و عزا شرکت کنند.

 

جهانگیری با اشاره به اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی ادارات شهرستان اندیمشک در راستای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا با بسیج همه ادارات شهرستان اندیمشک، عملیات ضدعفونی ادارات و نهادها، شهرهای تابعه این شهرستان و اماکن پرتردد از جمله بازار مرکزی اجرا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده برای آگاه‌سازی عمومی در سطح شهرستان اندیمشک انجام شده و دستگاه‌های خودروی سیار با هدف قرائت نکات بهداشتی و اطلاع‌رسانی بیشتر و جدی‌تر فعال شده‌اند.

پایان پیام/661

نظر شما