شناسهٔ خبر: 40926505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رهایی ۲ بازیکن ملوان از مصدومیت و شرکت در تمرینات گروهی

رضا درویشی و مجتبی رمضانی که به علت مصدومیت به‌صورت انفرادی تمرین می‌کردند از امروز در تمرین گروهی ملوان شرکت کرده و پا به توپ شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا درویشی مهاجم ملوان و مجتبی رمضانی که پس از شروع تمرینات به علت مصدومیت به‌صورت  انفرادی تمرین می‌کردند از امروز با بهبود نسبی شرایط جسمی در تمرین گروهی شرکت کرده و پا به توپ شدند.

پس از الزامی شدن برگزاری مسابقات لیگ زیر نور، مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی اقدام به بررسی و رفع مشکلات استادیوم تختی انزلی کردند تا در صورت مشاهده نواقص نسبت به رفع آن اقدام کنند.

همچنین هیئتی متشکل از نماینده سازمان لیگ و فدراسیون نیز شب گذشته به انزلی سفرکرده‌اند که وضعیت روشنایی جهت برگزاری مسابقات لیگ آزادگان را بررسی کنند.

تاکنون تیم ملوان بندر انزلی در چند نوبت بازیکنان و کادر فنی تیم را مورد تست‌های پزشکی و کرونا توسط دکتر بابک صیاد و تیم پزشکی ملوان قرار داده‌اند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمرینات این تیم انجام می‌شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هم‌اکنون با ۲۶ بازی در دسته یک لیگ آزادگان ۹۹-۹۸ در جدول ۱۸ تیمی جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما