شناسهٔ خبر: 40923635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزیر کشور

تلاش دشمنان برای تسلیم شدن ایران در مقابله مشکلات به وقوع نپیوست

محسن صفری

معاون وزیر کشور گفت: ملت ایران در حال تحمل تحریم های ظالمانه و تهدیدات مختلف است. حضور همیشگی مردم درمیدان های گوناگون سیاسی و اجتماعی، خط بطلانی بر تصورات ضد ایرانی کشیده و خیال خام فروپاشی کشورمان را نابود کرده است.

صاحب‌خبر -

تقی رستم وندی چهارشنبه شب در همایش شکوه کرامت در قم با ستودن اقدام خیران در مقابله با کرونا در ایران گفت: این فعالیت های خیر، نه فقط یک کار خیر، بلکه اقدامی بزرگ با پیامدهای ملی بود که تأثیر بسزایی در پایداری ملی و استحکام داخلی کشور داشته است.

وی افزود: پس از شیوع کرونا دشمنان مدعی بودند که جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله با کرونا را ندارد ولی  با حضور مردم و پیشگامی خیران و نیروهای جهادی و فعالان اجتماعی، الگویی جدید از مقابله با کرونا را به جهانیان نشان داده ایم و  دنیا آن را به چشم دیده است.

معاون وزیر کشور گفت: این در شرایطی است که ملت ایران در حال تحمل تحریم های ظالمانه و تهدیدات مختلف است. حضور همیشگی مردم درمیدان های گوناگون سیاسی و اجتماعی، خط بطلانی بر تصورات ضد ایرانی کشیده و خیال خام فروپاشی کشورمان را نابود کرده است.

وی افزود: مثلث عبری، عربی و غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است ولی بیش از ۸۳ درصد از مردم کشورمان با سیاست های نظام و دولت برای مقابله با کرونا همراهی نشان دادند و ادعای شکاف دولت و ملت به وقوع نپیوست و تیر دشمنان به سنگ خورد.

رئیس کارگروه اجتماعی مقابله با کرونا تصریح کرد: این درحالی است که همگان به چشم خود مشکلات و کمبودهای متعدد غربی ها در مواجهه با بیماری کرونا، را دیدند. در حالی که غربی ها حتی برای تهیه دستمال کاغذی برای مردم خود مشکل داشتند، طلاب، بسیجیان، خیرین و نیکوکاران در کشورمان حضوری چشمگیر در این عرصه داشته و مشکلات را به حداقل رساندند.

انتهای پیام

نظر شما