شناسهٔ خبر: 40923622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

برای رفع مشکلات اقتصادی روحیه جهادی داشته باشیم

قم ـ ایرنا ـ نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تفکر جهادی و ازخودگذشتگی در عرصه مقابله با کرونا را برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان نیز داشته باشیم، به طور قطع به پیروزی دست خواهیم یافت.

صاحب‌خبر -

احمد امیرآبادی فراهانی چهارشنبه شب در همایش شکوه کرامت در قم با بیان اینکه با تکیه بر روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت، هیچ نیازی به دیگر کشورها نداریم، خاطرنشان کرد: در مسأله کرونا هیچ کشوری به ما کمک نکرد، اما همین نیروهای جهادی، جوانان و بانوان وارد صحنه شده و با اراده ای قوی و استوار سبب موفقیت کشورمان شدند.

وی تفاوت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مدعی غربی در مسأله کرونا را همبستگی ملی مردم کشورمان دانست و گفت: اگر همین تفکر جهادی و از خودگذشتگی را برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان نیز داشته باشیم، به طور قطع به پیروزی دست خواهیم یافت و این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب همواره مورد تأکید قرار داده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای مردمی و جهادی، طلاب و بسیجیان و کادر درمانی و مدافعان سلامت در عرصه مقابله با بیماری کرونا اقدامات شایسته تقدیری انجام داده اند، گفت: کادر درمانی قم بلافاصله پس از کشف کرونا شجاعانه آن را اعلام کردند، اما برخی افراد در رسانه ها و برخی مخالفان نظام، از این موضوع به دنبال قم هراسی بودند.

وی با بیان اینکه مردم شریف قم در تمامی میدان های کمک رسانی به نیازمندان و مستمندان همواره پیشقدم بوده و کوتاهی نکرده اند، اظهار داشت: مردم کشورمان با وجود تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از این بحران سربلند بیرون آمده و با همه محدودیت ها در امکانات و اعتبارات، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند.

امیرآبادی بر ضرورت توجه به توصیه های پزشکی و بهداشتی برای نابودی ویروس کرونا در کشورمان تأکید کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران، طلاب و بسیجیان با ایثار و ازخودگذشتگی وارد میدان مقابله با کرونا شدند و با کمترین امکانات، بزرگترین اقدامات را به انجام رساندند.

وی در پایان برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه در ماه های گذشته قیمت ها بسیار زیاد افزایش پیدا کرده است و امروز مردم و مسؤولان کشورمان باید با روحیه انقلابی و جهادی به دنبال رفع مشکلات و معضلات در این حوزه نیز باشند.

همایش «شکوه کرامت» به منظور تکریم و تجلیل از خیرین، نیکوکاران و خادمان عرصه مبارزه با بیماری کرونا با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی و حوزوی استان قم در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد و از ۴۲ تن از نیکوکاران و فعالان این حوزه تجلیل بعمل آمد.

نظر شما